okej hörrni, jag har en sak att berätta.
jag börjar lite smått den här veckan, eller rättare sagt STORT för mig. har slutat äta godis och dricka cola. det är svinbra för att vara mig. men sen nästa vecka när jag har flyttat så blir det bättre med maten, för då kan jag bestämma själv vad jag äter. jag säger inte min vikt nu, det får ni veta sen när det är klart. undra hur lång tid det kommer ta. men det ska gå, det ska gå.

ska upp på stan nu och möta min kära moder, kika lite på stan och köpa lite nödvändiga grejer inför flytten, såsom en pärm med platsfickor där vi kan lägga viktiga saker som bankgrejer, kvitton etc. sen ska jag köpa som ett fotoalbum, sånt man gör själv. klistrar hur man vill. där ska jag klistra i massa recept och sådant och göra min egen kokbok. det blir bra grejer det.

Kommentarer
Postat av: kåNNy

haha, du är så duktig babe :D puss

2007-08-29 @ 16:56:45

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback