backyard babies - friends

idag måste jag gå till banken och fixa så att jag kan betala med internetbanken och sen fixa så jag kan föra över mina sparpengar till ett vanligt konto, sen efter det ska jag hämta ut mina studentkort. ska bli jätteroligt att se, även fast jag redan sett dom, men då satt ju inte alla i ramen och vissa fick jag välja bort för fotografen hade tagit förjävliga bilder i den där boken så där fick det minsann ändras om. sen bär det iväg till jobbet, jobbar som vanligt 14-17 idag, och efter det ska jag möta ayla, så ska vi kika en sväng på stan, och sen 18.30 börjar jag jobba igen och jobbar till 21.00.

imorgon åker jag och min älskling till mariestad och hälsar på.
ska bli roligt för det var alldeles för länge sen! :)

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback